Dokumenter til Generalforsamling 2019 ligger klar på hjemmesiden

Kære alle
I henhold til vores vedtægter har bestyrelsen nu lagt bestyrelsens forslag til dagsorden (med bilag) for generalforsamling 2019 på hjemmesiden, sammen med bestyrelsens forslag til budget for 2019 (dateret 20-02-2019).

Materialet findes under menupunktet “Arkiv” på hjemmesiden, men kan også hentes her:
Bestyrelsens forslag til generalforsamling 2019
Bilag 1 til Bestyrelsens forslag til generalforsamling 2019
Bestyrelsens forslag til budget 2019 – dateret 20-02-19

Forenings- og varmeregnskabet for 2018 vil i henhold til vedtægterne blive oploadet torsdag 28. februar.

P.b.v.
Poul

One thought on “Dokumenter til Generalforsamling 2019 ligger klar på hjemmesiden

1. 22

Kære Bestyrelse,
    Vi har noteret os, at deadline for input til næste Generalforsamling er den 28/2, så hermed 2 forslag:
    1) ok for havelåge så børnene i nr. 8 og naboer overfor kan løbe over til hinanden. Udfra det rationale at vi gerne vil støtte op omkring godt miljø og børneliv sammen med naboer, der ikke nødvendigvis er en del af Hjortespringparken. Lågen kan laves diskret lige overfor bagsiden af nr. 8, hvor hækken ender.
    2) opfordre til at vi i Hjortespringparken er fleksible og åbne overfor hinanden – og ikke agerer “politi” overfor hinanden eller udefrakommende. Udfra det rationale, at Hjortespringparken gerne vil være kendt for at have et godt, fleksibelt og tolerant miljø.
    Hilsner fra Fie, Michael og Nadia i #4