Manglende varme

Hej alle,

Der skulle være en tekniker fra Vestforbrænding på vej til Hjortespringparken. Hun ventes ankomme ved 14.45-tiden.
Problemet skyldes sandsynligvis for lavt tryk på vandet fra Vestforbrændingen.
Når problemet er løst, vil det vare et par timer, før de 22.000 liter vand, vi har i systemet, bliver helt varmt igen.

Driftsinfo på Vestforbrænding’s hjemmeside (www.vestfor.dk) er nede pt., så vi kan desværre ikke henvise jer til at søge opdatering ad den vej.

På INFO-udvalgets vegne,
Janne

 

Skriv et svar