Dette er et forsøg.

Godt Nytår

Bestyrelsen undersøger pt. muligheden for, at de enkelte beboere kan få login til hjemmesiden.

Første bruger er undertegnede.

På bestyrelsesmødet d. 20. januar vil bestyrelsen evaluere om vi vil åbne op for denne mulighed.

Så dette er en prøve.

mvh.
Poul

Skriv et svar